Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Ανοικτά οι Αρχαιολογικοί χώροι της Πελοποννήσου για την πανσέληνο στις 13 Αυγούστου


Εβδομήντα πέντε (75) αρχαιολογικοί χώροι και Μουσεία όλης της χώρας θα παραμείνουν ανοιχτά το βράδυ της 13ης Αυγούστου, με μία σειρά εκδηλώσεων για τους επισκέπτες οι οποίοι θέλουν να απολαύσουν τη μεγαλύτερη πανσέληνο του έτους με διαφορετικό τρόπο. Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) έδωσε το «πράσινο φως» στη χθεσινή του συνεδρίαση.
Ωστόσο, ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης και του Σουνίου δεν θα είναι ανοικτά για το κοινό, δεδομένου ότι και στους δύο αρχαιολογικούς χώρους πραγματοποιούνται έργα αναστήλωσης.
Για το κοινό της Αθήνας θα είναι ανοιχτό το Νέο Μουσείο Ακροπόλεως, ενώ με πρωτοβουλία των εργαζομένων του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, θα δοθεί συναυλία από τον Μίμη Πλέσσα και τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
Συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και ξεναγήσεις συμπληρώνουν το πρόγραμμα της βραδιάς, οι οποίες πραγματοποιούνται σε τη συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, ενώ οι αρχαιολογικοί χώροι και τα Μουσεία θα παραμείνουν ανοιχτά με την ευγενική προσφορά των εργαζομένων του ΥΠΠΟΤ.

Ακολουθεί αναλυτικά η λίστα με τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου και τις εκδηλώσεις που φιλοξενούν:
Κορινθίας ΛΖ΄ ΕΠΚΑ
Αρχαία Κόρινθος Εκδηλώση κλασικής μουσικής, Trio Μozarteum με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα
Αρχαία Νεμέα Εκδήλωση κλασικής μουσικής Altenberg Trio με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα
Αρχαία Σικυώνα Eκδήλωση κλασικής μουσικής Minetti Quartet με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα

Αχαϊας ΣΤ΄ ΕΠΚΑ
Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών Μουσική εκδήλωση με τίτλο ” Όταν το φεγγάρι συναντά τη μουσική” με τη Δώρα Πετρίδη στο τραγούδι και τη Σοφία Καμαγιάννη στο πιάνο, σε συνεργασία με το Σύλλογο των Φίλων του Νέου Μουσείου Πατρών

Ηλιείας Ζ΄ ΕΠΚΑ
Ναός του Επικουρείου Απόλλωνα Θεατρική παράσταση “Ανδρομάχη” του Ευριπίδη από τον Οργανισμό Ελληνικού Θεάτρου “Αιχμή” σε συνεργασία με το Δήμο Ανδρίτσαινας
Παλαιό Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας ( στους κήπους του ) Μουσική εκδήλωση με την χορωδία του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου

Αργολίδας 25η ΕΒΑ
Παλαμήδι Ναυπλίου Ανοικτό για το κοινό
Αρκαδίας ΛΘ΄ ΕΠΚΑ Έπαυλη Ηρώδου τουΑττικού Μουσική εκδήλωση με τη Σοφία Παπάζογλου σε συνεργασία με το Δήμο Κυνουρίας
Μεσσηνίας 26η ΕΒΑ
Κάστρο Καλαμάτας Ανοικτό για το κοινό
Ακρόπολη Φρουρίου Πύλου Μουσική βραδιά αφιερωμένη στον Ζαμπέτα, από το Ωδείο της Πύλου , σε συνεργασία με το Δήμο Πύλου

Λακωνίας 5η ΕΒΑ
Αρχαιολογικός Χώρος Μυστρά Ρεσιτάλ πιάνου με σολίστ τον Παναγιώτη Γώγο και έργα του Fr. Liszt σε συνεργασία με το Δήμο Σπάρτης

Λακωνίας Ε΄ ΕΠΚΑ
Αρχ. Μουσείο Σπάρτης 20.00 μ.μ. έως 23.30 μ.μ. θα παραμείνει ανοικτό και θα πραγματοποιηθούν ξεναγήσεις
πηγή:http://www.report24.gr/anikta-i-arxeologiki-xwri-tis-peloponnisou-gia-tin-panselino-stis-13-avgoustou.htm

Διαγωνισμός ερασιτεχνικής φωτογραφίας στην Ερμιόνη


Μια διοργάνωση που έχει γίνει θεσμός και αποτελεί μέρος στα καλλιτεχνικό δρώμενα του καλοκαιριού. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε όλους τους ερασιτέχνες φωτογράφους. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ελεύθερη.
Θέμα του διαγωνισμού: «Άνθρωποι, πρόσωπα, μορφές»
5 Αυγούστου 2011 η τελευταία ημέρα αποδοχής συμμετοχών.
Θα ακολουθήσει 12-13-14 Αυγούστου η έκθεση των φωτογραφιών, η βράβευση των τριών πρώτων διαγωνιζόμενων και παρουσιάσεις που αφορούν την τέχνη της φωτογραφίας .
Η κριτική επιτροπή θα απαρτίζεται από προσωπικότητες με γνώση της φωτογραφίας και της τέχνης .
Διοργάνωση «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΗΣ»

Τηλέφωνα επικοινωνίας 2754031366-31103
6937080639 - 6972425920 – 6977587752
E-mail protoenpoermionis@gmail.com


Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2011/08/blog-post_04.html#ixzz1U2pKyNHu

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Feedzilla: Photography News

Feedzilla: Photography News

Εικόνα εγκατάλειψης για τα πάρκα της Νέας Κίου


Πλήρης εγκατάλειψη για τους χώρους πρασίνου στη Νέα Κίο και μάλιστα εν μέσω περιόδου διακοπών. Το ενδιαφέρον των αιρετών φαίνεται ότι εξαντλείται μόνο στην μισθοδοσία τους. Έχουν άδικο οι Κιώτες που διαμαρτύρονται;

ROCK FESTIVAL ΑΡΓΟΥΣ... ΤΕΛΟΣ;


Μια χαρά τα πάει ο Δήμος Άργους-Μυκηνών με το Φεστιβάλ. Πολλές εκδηλώσεις και πολλές “φίρμες”.
Το Rock Festival τι έγινε; δεν βρήκε μια θέση στη νέα τάξη πραγμάτων; Μετά από αρκετά χρόνια συνεχούς διοργάνωσης και με τόσα ντόπια συγκροτήματα που έπαιρναν μέρος (συνήθως αφιλοκερδώς ή με πολύ χαμηλό κόστος) είναι κρίμα να σβήσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Κίνδυνος - θάνατος


Πέρασαν ΔΕΚΑΕΞΙ μήνες από τότε που αναφερθήκαμε στο πρόβλημα, το οποίο μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές παραμένει. Κανένας αρμόδιος δεν έχει φιλότιμο;
Δεν πρόκειται για αστείο ή λογοπαίγνιο. Το σημείο που εικονίζεται στην φωτογραφία είναι δίπλα μας. Πρόκειται για το τέλος της οδού Καρπετοπούλου, στις παλαιές εργατικές κατοικίες, η οδός προς Νέα Κίο. Ο δρόμος, που είναι μονόδρομος και πολυσύχναστος, από το σημείο αυτό στενεύει(!) και μετατρέπεται σε διπλής κατεύθυνσης. ‘Όπως βλέπεται η ανάλογη σήμανση λάμπει δια της απουσίας της. Οι διαγραμμίσεις επίσης. Πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να γίνει το αυτονόητο;
Μια και είμαι εδώ να επισημάνω ότι όποιος, μη Αργίτης, θελήσει να εισέλθη στο Άργος από την Νέα Κίο, και ο Οδυσσέας να είναι, θα χαθεί και θα μας βρίσει. Είναι τόσο δαπανηρό να τοποθετηθούν μερικές εμφανείς πινακίδες που θα τον οδηγήσουν μέσα από τα στενά του νότιου τμήματος και μέχρι κάποιον κεντρικό δρόμο; (Δαναού - Κέντρο, Γεφύρια, Στάδιο-Θέατρο κλπ.).
Συνεχίζουμε να ελπίζουμε ότι ο νέος δήμαρχος ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ από το σημείο,θα κάνει κάτι, για πόσο όμως ακόμη; Η υπομονή έχει και όρια!

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Αγανακτισμένοι 2


Για περισσότερο από ένα μήνα οι πλατείες της Ελλάδας γεμίζουν από αγανακτισμένους πολίτες. Νέοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, οικογενειάρχες, διαδηλώνουν την απογοήτευσή τους από το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς που ρήμαξαν τη χώρα και τις ζωές μας. Άλλοι λίγο (οι πολιτικοί) και άλλοι πολύ, ανάλογα με το μερίδιο που έχουν από την κρατική πίτα, είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για την κατάντια της Δημοκρατίας μας.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, το μεσοπρόθεσμο ψηφίστηκε από τους “πατριώτες” βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και την δικιά μας “πατριώτισα” βουλευτίνα, ξεπουλώντας τα πάντα αντί πινακίου φακής. Θα ήθελα να ρωτήσω όλους αυτούς τους “πατριώτες” πως κοιμούνται τα βράδυα, όταν έξω από τα σπίτια τους ο θυμός μεγαλώνει. Για να γελάσουμε λίγο θα σας μεταφέρω ένα σύνθημα που άκουσα πρίν λίγο καιρό από μια μικρή ομάδα συνταξιούχων που επισκέφτηκε την οικία του αντιπρόεδρου του κυβερνώντος κόμματος.
“Πάγκαλε πεινάμε κατέβα να σε φάμε”. Καλό κουράγιο.