Απο την Έβελυν Λαδά, Διαιτολόγο.
Είμαστε πλέον στην καρδιά του καλοκαιριού και η θερμοκρασία έχει χτυπήσει κόκκινο, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να κλεινόμαστε μέσα. Με λίγα λόγια δεν μας χωράει το σπίτι! Διότι όσο μεγαλώνει κι άλλο η ημέρα, αυξάνεται η ζέστη και αναζητούμε περισσότερες βόλτες και δραστηριότητες εκτός σπιτιού.


