Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ριχάρδος ο Τρίτος στην Επίδαυρο


Η Επίδαυρος αποθέωσε τον Κέβιν Σπέισυ.
Και στις τρεις παραστάσεις που δώθηκαν, 29, 30 και 31 Ιουλίου, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να  παρακολουθήσουν ρεσιτάλ ερμηνείας από όλους τους συντελεστές της παράστασης. Κορυφαίος ο Κέβιν Σπέισυ που πραγματικά αποθεώθηκε.
Τα ευφάνταστα σκηνικά με τις πολλές πόρτες, ο ήχος των τυμπάνων η οθόνη που διευκόλυνε τους θεατές καθήλωσαν το πολυάριθμο κοινό για τρείς ώρες. Τέλος όλοι έφυγαν γοητευμένοι με την αίσθηση ότι έγιναν κοινωνοί σε κάτι πραγματικά ωραίο.    

Άμλετ στο Αρχαίο θέατρο Άργους

Στις 17 Αυγούστου παρακολουθήσαμε τον Άμλετ, ίσως το μεγαλύτερο αριστούργημα του William Shakespere, σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη. Το ρόλο του Άμλετ υποκρίθηκε ο Αιμίλιος Χειλάκης, του Κλαύδιου (κύριος “ανταγωνιστής” του Άμλετ στο έργο) ο Λεωνίδας Κακούρης, της Γερτρούδης η Μαρίνα Ψάλτη, του Πολώνιου ο Μάνος Βακούσης, του Λαέρτη ο Δημήτρης Αλεξανδρής και της Οφηλίας η Ευγενία Δημητροπούλου. Αν και ήταν καλή παράσταση, με πολύ καλές ερμηνίες, κατά τη γνώμη μας, δεν αποδόθηκε όσο θα έπρεπε το κλίμα σαρκασμού και η τόσο απότομη και δραστική εναλλαγή συναισθημάτων που επικρατούν στο πρωτότυπο... Εκτός από τον Αιμ.Χειλάκη και την Ευγενία Δημητροπούλου, οι υπόλοιποι ήταν κάπως “παγωμένοι”, σαν να κρεμόταν όλη η παράσταση από ένα ή δυο ρόλους... Η πραγματικότητα δεν είναι αυτή, καθώς ο “Άμλετ” είναι ένα έργο στο οποίο όλοι οι ρόλοι είναι πρωταγωνιστικοί... Αυτό κυρίως ορίζει τον βαθμό της τελειότητας αυτού του έργου... Επίσης, η επιλογή του μουσικού θέματος δεν ταίριαζε με το “κλίμα” του έργου... Γενικά πάντως, καλή προσπάθεια, με highlights, τους ρόλους του Άμλετ, της Οφηλίας και του Πολώνιου. 

Οθέλλος στο Αρχαίο θέατρο Άργους


Αναμφίβολα, ο Οθέλλος του W.Shakespere, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, που επίσης πρωταγωνιστεί στο ρόλο του Οθέλλου, μαζί με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στο ρόλο του Ιάγου και τη Σμαράγδα Καρύδη στο ρόλο της Δυσδαιμόνας, προσέλκυσε τον περισσότερο κόσμο φέτος, μέχρι στιγμής, στο Αρχαίο Θέατρο, (αναμένουμε και τον “Υπηρέτη Δύο Αφεντάδων” το Σεπτέμβρη με τον Β. Χαραλαμπόπουλο), καταφέρνοντας κυριολεκτικά να το “γεμίσει”! Η μοντέρνα παραγωγή με τα σύγχρονα σκηνικά και κοστούμια, τράβηξε την προσοχή των θεατών σε όλη τη διάρκεια της παράστασης, σε συνδυασμό φυσικά με την “από άλλο κόσμο”, καταπληκτική και εντός κλίματος ερμηνία του Κ. Μαρκουλάκη στο ρόλο του θανάσιμα φθονερού Ιάγου που είναι εθισμένος με την ιδέα της καταστροφής, με κάθε μέσο, του Οθέλλου. Καλές οι ερμηνίες των ηθοποιών αλλά, κατά τη γνώμη μου, ο Μαρκουλάκης ήταν εκείνος που “κράτησε” την παράσταση με το ξεχωριστό υποκριτικό του ταλέντο.

Δεν πληρώνω δεν πληρώνω


Την Παρασκευή 5/8 στην Προσύμνη η Πολιτιστική Αργολική Πρόταση ανέβασε το πάντα επίκαιρο έργο του Ντάριο Φο
“Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω!”. Καταπληκτική παράσταση με ερασιτέχνες αλλά ταλαντούχους ηθοποιούς. Πολύς κόσμος στην κεντρική πλατεία του χωριού, παρακολούθησε το έργο και χειροκρότησε θερμά όλους τους συντελεστές.

Ο Δήμος Αργους – Μυκηνών για το κόστος του νέου ιστότοπου (site)


        Στο προηγούμενο τεύχος μας (Αύγουστος, αρ. φυλ. 22) δημοσιεύσαμε τις επισημάνσεις αναγνώστη του περιοδικού μας για τη μορφή και το κόστος του νέου ιστοτόπου (site) του Δήμου (www.newargos.gr), τις οποίες απέστειλε στη σύνταξη του περιοδικού, υπογράφοντας ως «Ένας πολίτης».    

Περπατώντας αμέριμνος στα δρομάκια του Ναυπλίου...


Μπορεί και να χαθεί η γη...κάτω από τα πόδια σου! πόδια σου!!!

Αυτό δεν το είχε υπολογίσει η οικογένεια τουριστών από την Γερμανία που επισκέφθηκαν την πόλη του Ναυπλίου και αποφάσισαν να κάνουν όλοι μαζί βόλτα στα γραφικά δρομάκια της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδος.
Έτσι περπατώντας αμέριμνοι ξαφνικά η νεαρή κοπέλα της φωτογραφίας έπεσε μέσα σε φθαρμένο φρεάτιο της ΔΕΥΑΝ που βρίσκετε στον δρόμο παραπλεύρως της πισίνας του Αμφιτρύωνα και οδηγεί στο λιμάνι.Η κοπέλα εκτός απο έναν μικρό τραυματισμό στο πόδι της (ευτυχώς δεν το έσπασε) και την αναστάτωση που προκλήθηκε στην οικογένεια διότι το πόδι της άτυχης τουρίστριας σφήνωσε και χρειάστηκε ολη η οικογένεια να καταβάλει προσπάθειες απεγκλωβισμού της, δεν έπαθε κάτι άλλο.

 Οι παθόντες δεν προέβησαν σε μηνύσεις παρόλο που κλήθηκε η αστυνομία στο συμβάν, και ο πατέρας της κοπέλας αποδείχτηκε φιλέλληνας και φάνηκε να αντιλαμβάνεται την κατάσταση που επικρατή στην πατρίδα μας!!! Παρόλα αυτά όμως είναι σίγουρη η δυσφήμηση της πόλης στο εξωτερικό.

 Ανεξάρτητα τώρα απο  την στάση των συγκεκριμένων τουριστών, δεν πρέπει η ΔΕΥΑΝ να επισκευάσει τα φθαρμένα φρεάτια που βρίσκονται στην πόλη ώστε να μην χτυπήσει χειρότερα κανένας άλλος;

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΓΩΓΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Από το Γραφείο του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, κ. Γιάννη Μανιάτη, ανακοινώνεται ότι ο Υφυπουργός δεν προτίθεται να συνεχίσει το δημόσιο διάλογο του επιπέδου που έχει ξεκινήσει, αναφορικά με τον Αγωγό Φυσικού Αερίου Πελοποννήσου. Άλλωστε, το ζήτημα της όδευσης του αγωγού στις Περιφερειακές Ενότητες Κορινθίας, Αργολίδας και Αρκαδίας, χειρίζεται συνολικά ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Π. Τατούλης.