Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

TREND... δυναμικά και ευέλικτα!


Τα τελευταία 2 χρόνια η οικονομική ύφεση έχει χτυπήσει με μεγάλη ένταση και το λιανεμπόριο.
Ειδικά στο χώρο του ενδύματος και υποδήματος η μείωση των πωλήσεων ανέρχεται κατά μέσο όρο πανελλαδικά σε ποσοστά της τάξεως του 40-50%, στη διάρκεια του 2010 και 2011.

Αποτέλεσμα αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης είναι χιλιάδες μαγαζιά να έχουν κλείσει,  τα ενοίκια να έχουν μειωθεί σε πολλές περιπτώσεις 20-40%, οι μειώσεις μισθών και προσωπικού να είναι στην ημερήσια διάταξη.
Ακόμη και μεγάλες ελληνικές ή πολυεθνικές αλυσίδες κάνουν αναδιάρθρωση του δικτύου τους κλείνοντας ζημιογόνα μαγαζιά, μειώνοντας τα έξοδα τους και τα κόστη λειτουργίας τους, για να αντιμετωπίσουν την σημερινή κατάσταση.
Εξαίρεση στον κανόνα αποτελούν λίγες δυναμικές και ευέλικτες επιχειρήσεις οι οποίες αντιλαμβάνονται τη δύσκολη αυτή κατάσταση σαν ευκαιρία να τοποθετηθούν δυναμικά στην αγορά, ώστε να κατακτήσουν νέα μερίδια αγοράς υπό τις σημερινές αλλά και τις μελλοντικές συνθήκες.
Τέτοια περίπτωση αποτελούν και τα καταστήματα TREND που έχουν μακρόχρονη παρουσία στο χώρο του μοντέρνου νεανικού ντυσίματος.
Με 18 χρόνια παρουσία στη πόλη του Άργους και 7 χρόνια στη πόλη του Ναυπλίου, ένα νέο κατάστημα TREND  άνοιξε στη πόλη του Ναυπλίου τον Οκτωμβριο του 2011 στη Σιδ. Μεραρχίας 18 , σε πολύ μεγαλύτερο χώρο από τον προηγούμενο και με διαμόρφωση του χώρου από τον διακοσμητή κ. Μερίτα Βασίλειο, που έχει αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από το σύνολο των πελατών αλλά και των επισκεπτών του καταστήματος.
Είναι τέτοια η αποδοχή του νέου καταστήματος από το κοινό της πόλης αλλά και των επισκεπτών της που η επισκεψιμότητα στο νέο κατάστημα TREND έχει διπλασιαστεί, παρά τις δυσμενέστατες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί τους τελευταίους ειδικά μήνες στο λιανικό εμπόριο.
Ταυτόχρονα το κατάστημα του Άργους συνεχίζει στη γνωστή του θέση στη πλατεία του Αγίου Πέτρου, προσφέροντας στο νεανικό κοινό της πόλης τα γνωστά brands PEPE JEANS, STAFF,
G-STAR, ANDY WARHOL, BEN SHERMAN , SILVIAN HEACH, SYPERDRY, CHEAP MONDAY, COTTON FIELD κ.α.
Σύμφωνα με την διεύθυνση των καταστημάτων, η φιλοσοφία και στα δυο καταστήματα  παραμένει πάνω στις βασικές αρχές της προσφοράς  επώνυμων προϊόντων, τιμολογιακά προσαρμοσμένα στις σημερινές συνθήκες, διατηρώντας και αυξάνοντας τα στοιχεία της ποιότητας, της αισθητικής  της ποικιλίας και της φιλικής εξυπηρέτησης.
Συμπέρασμα από την πετυχημένη αυτή επιχειρηματική κίνηση είναι ότι πάντα υπάρχουν ευκαιρίες και περιθώρια, ακόμη και στις πιο δύσκολες οικονομικές περιόδους, για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν την ανάπτυξη, και οι οποίες κινούνται με ρεαλισμό - δυναμισμό αλλά και μελετημένη στρατηγική, και αυτό φαίνεται ότι γίνεται από τα καταστήματα TREND.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου